@KazPL: Powiec mi jak zwężenie świętokrzyskiej wpłynęło na przepustowość, jeżeli Tamka zawsze miała 1 pas, a krakowskie jest zamknięte dla samochodów osobowych. Gdzie te samochody znikały? Boczne ulice też nie moga slużyc do tranzytu. Bo na odcinku do Marszałkowskiej są 2 pasy w każdą stronę.
A jeżeli chodzi o lokale to na świętokrzyskiej na chodnikach jest zawsze dużo pieszych.
A co do parkingów, to te parkingi musiały by być płatne, i analizy wykazały, że jak mieszkańcy i przyjezdni mieli by płacić rynkowe stawki to parkingi stały by puste. Więc nie znaleźli się chętni do budowy parkingów w systemie partnerstwa publiczno prywatnego, a tak miały być budowane te parkingi.
Chętnych była masa, ale na darmowe parkowanie.
Dobrym przykładem jest parking przy Złotych Tarasach gdzie przy niewygórowanej stawce zawsze są wolne miejsca, a klienci centrum handlowego (jak coś kupią) to nie płacą.