XDDD
Cały projekt składający się z trzech etapów, czyli budowę śluzy wraz z wejściem do nich od strony Zatoki Gdańskiej z miejscami postojowymi, pogłębieniem kanału do Elbląga i podejścia do portu rzeką do Elbląga w tym budowa mostu obrotowego pozwalającego na przepłynięcie statków morskich o maksymalnej wielkości
Równie dobrze możemy dyskutować o tym jakie piękne samoloty na CPK wylądują jak już wykonają te pierdylion inwestycji wymaganych do działania CPK.
Patrząc się na postęp prac śmiało można napisać mogą, choć rzeczywiście dotyczy to nieodległej przyszłości.
@Edek_Niemiec: Ale poza samym przekopem nic się nie dzieje. Już nie wspomnę o infrastrukturze w samym Elblągu.
Nie ma to najmniejszego sensu w kontekście utopionych tam miliardów zł (przekop, pogłębienie kanału, infrastruktura portowa, infrastruktura komunikacyjna). Zwłaszcza w obliczu inwestycji w portach Szczecin/Świnoujście i Gdańsk/Gdynia.
Na nabudowanych przez lokalnych kacyków lotniskach (koniecznych bo bez nich to nie będzie inwestycji!!!) też mogą lądować samoloty z całego świata a jak jest każdy widzi.